torsdag den 6. juni 2013

Og sådan starter det......

Årh hvor har jeg længe tænkt over om sådan en blog mon nu var mig, og gad vide om nogen overhovedet gad læse den?!

Nå, men jeg har nu bestemt mig for, at nu skal det være. Men hvad skriver man så på sådan en blog, og hvor i alverden skal man begynde? 
Jeg kan starte med at fortælle om mig selv.. 

Jeg hedder Pernille, jeg er 27 år, er gift med Jacob (31) og vi er sammen forældre til Emma som lige om lidt fylder 2 år! 

Vi bor i Silkeborg, men jeg er ærke vestjyde - nærmere betegnet Skjern. Og ja, det ligger midt i mellem Lem og Tarm, høhø ;)


Vores lille, men skønne familie en lidt kølig dag på Himmelbjerget.

Jeg ELSKER krea-sager, biler, fondantkager og indretning! 
Det er en temmelig blandet landhandel, men det beskriver egentlig ret godt mig - en god blanding :)

Det var begyndelsen, jeg glæder mig allerede til fortsættelsen.... 

Jeg er iøvrigt at finde på Instagram under navnet @pernillenohr

Ingen kommentarer:

Send en kommentar